Ens
  • Nom: Ajuntament de Lleida
  • Adreça: Pl. Paeria, 1 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700300
  • Adreça electrònica: paeria@paeria.cat
  • Horari: de 9:00 a 13:00
Ens
  • Nom: Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Adreça: Pl. Paeria, 11(edifici Pal·les)1a planta 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700307
  • Fax: 973700473
  • Adreça electrònica: contractacio@paeria.es
  • Horari: (d'atenció) de 9:00 a 14:00h (Pel termini de presentació d'ofertes, tingueu en compte que el darrer dia de presentació, l'horari finalitzarà a les 13h. Consulteu l'apartat d'informació general de les licitacions per més informació)

SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA DOMICILIÀRIA (EXP. 7/2016)

Estat: Adjudicació

Ajuntament de Lleida

Informació General

  • Expedient: 7/2016-Contractació
  • Data de publicació de l'anunci: 28/07/2016 14:40 GMT(+2:00)
  • Data de publicació de l'adjudicació: 15/02/2017 12:22 GMT(+1:00)
  • Poder adjudicador:
    Ajuntament de Lleida
  • Impulsor:
    Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Tipologia: Contracte de serveis
  • Tramitació: Ordinaria
  • Tipus de procediment: Procediment obert
  • Tipus de valoració d'ofertes: Diversos Criteris
  • Descripció T.V.O: Segons consta en la clàusula 1.12 del PCAP.
  • Termini de presentació d'ofertes: 19/09/2016 13:00
  • Obertura d'ofertes: A determinar.
  • Lloc de publicació: DOUE 27/07/2016

Informació de caràcter tècnic, econòmic i financer

  • Subjecte a regularització harmonitzada:
  • Classificació / Requisits específics: Classificació: no es requereix. Solvencia: D'acord amb la clàusula 1.11 del PCAP.
  • Termini d'execució: 2 anys, a partir de la seva formaltizació. Prorrogable per un període màxim de dos anys.
  • Te lots?: No
  • Valor estimat del contracte(iva exclòs): 3.597.638,88 €
  • Import iva: 4%
  • Garantia provisional: No s'exigeix.

Adjudicació

  • Data de l'acord: 08/02/2017
  • Data de formalització del contracte: 03/03/2017
  • Empresa adjudicatària: TELEVIDA SERVICIOS SOCIOSANITARIOS SLU
  • Import: 1416769,31+56670,78=1.473.440,09 €
  • Acord de l'adjudicació:
  •  Decret adjudicació   (1441,80 KB)

Observacions

  • ** Segons Decret-Alcalde de data 8 d'agost de 2016 s'ha modificat la clàusula 1.12 del PCAP, s'ha aprovat la nova relació de personal a subrogar en relació a aquesta licitació i s'ha ampliat el termini de presentación de les ofertes fins el dia 19 de setembre a les 13:00 hores. ** En cas d'estar interessats en presentar el DEUC cal descarregar i omplir el document "FORMULARI NORMALITZAT DEL DEUC", i presentar-lo degudament signat per l'apoderat de l'empresa. ** S'incorpora document resum amb les principals xifres de l'ACTIVITAT DE TELEASSISTÈNCIA DOMICILIÀRIA durant 2015.

Documentació

Lloc de presentació

  • Nom: Ajuntament de Lleida - Registre General
  • Adreça: Pl. Paeria, 11 bxs 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700327
  • Adreça electrònica: infocit@paeria.cat
  • Horari: (Del 16/09 al 14/06): dilluns: de 9 a 18h; dimarts, dimecres i dijous: de 9 a 14 i de 16 a 18h; divendres: de 9 a 14h. -- (Del 01/06 al 30/09, Nadal (del 22/12 al 08/01) i Setmana Santa): de dilluns a divendres: de 9 a 14h.

Lloc d'informació

  • Nom: Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Adreça: Pl. Paeria, 11(edifici Pal·les)1a planta 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700307
  • Fax: 973700473
  • Adreça electrònica: contractacio@paeria.es
  • Horari: (d'atenció) de 9:00 a 14:00h (Pel termini de presentació d'ofertes, tingueu en compte que el darrer dia de presentació, l'horari finalitzarà a les 13h. Consulteu l'apartat d'informació general de les licitacions per més informació)