Ens
  • Nom: Ajuntament de Lleida
  • Adreça: Pl. Paeria, 1 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700300
  • Adreça electrònica: paeria@paeria.cat
  • Horari: de 9:00 a 13:00
Ens
  • Nom: Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Adreça: Pl. Paeria, 11(edifici Pal·les)1a planta 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700307
  • Fax: 973700473
  • Adreça electrònica: contractacio@paeria.es
  • Horari: (d'atenció) de 9:00 a 14:00h (Pel termini de presentació d'ofertes, tingueu en compte que el darrer dia de presentació, l'horari finalitzarà a les 13h. Consulteu l'apartat d'informació general de les licitacions per més informació)

CONTRACTE SERVEI D'ASSISTÈNCIA TÈCNICA PER A L'ELABORACIÓ DEL PLA D'USOS DE L'HORTA DE LLEIDA (Exp.216/2016-Contractació)

Estat: Adjudicació

Ajuntament de Lleida

Informació General

  • Expedient: 216/2016-Contractació
  • Data de publicació de l'anunci: 03/08/2016 15:01 GMT(+2:00)
  • Data de publicació de l'adjudicació: 01/02/2017 13:00 GMT(+1:00)
  • Poder adjudicador:
    Ajuntament de Lleida
  • Impulsor:
    Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Tipologia: Contracte de serveis
  • Tramitació: Ordinaria
  • Tipus de procediment: Contracte menor
  • Tipus de valoració d'ofertes: Diversos Criteris
  • Descripció T.V.O: Segons s'estableix en la clàusula 4a del Plec.
  • Termini de presentació d'ofertes: 18/08/2016 13:00
  • Obertura d'ofertes: A determinar.
  • Lloc de publicació: PREMSA (SEGRE) 06/08/2016 PREMSA (LA MAÑANA) 06/08/2016

Informació de caràcter tècnic, econòmic i financer

  • Subjecte a regularització harmonitzada: No
  • Classificació / Requisits específics: Classificació: No s'exigeix. Solvencia: D'acord amb la cláusula 5a del Plec.
  • Termini d'execució: 4 mesos
  • Te lots?: No
  • Valor estimat del contracte(iva exclòs): 17.000,00 €.
  • Import iva: 3.750,00 €.
  • Garantia provisional: No s'exigeix.

Adjudicació

  • Data de l'acord: 17/10/2016
  • Empresa adjudicatària: LA LLENA AMBIENTAL SCP
  • Import: 15.225 + 3.197,25 € D'IVA (TOTAL 18.422,25€)
  • Acord de l'adjudicació:
  •  Decret adjudicació   (792,48 KB)

Lloc de presentació

  • Nom: Ajuntament de Lleida - Registre General
  • Adreça: Pl. Paeria, 11 bxs 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700327
  • Adreça electrònica: infocit@paeria.cat
  • Horari: (Del 16/09 al 14/06): dilluns: de 9 a 18h; dimarts, dimecres i dijous: de 9 a 14 i de 16 a 18h; divendres: de 9 a 14h. -- (Del 01/06 al 30/09, Nadal (del 22/12 al 08/01) i Setmana Santa): de dilluns a divendres: de 9 a 14h.

Lloc d'informació

  • Nom: Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Adreça: Pl. Paeria, 11(edifici Pal·les)1a planta 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700307
  • Fax: 973700473
  • Adreça electrònica: contractacio@paeria.es
  • Horari: (d'atenció) de 9:00 a 14:00h (Pel termini de presentació d'ofertes, tingueu en compte que el darrer dia de presentació, l'horari finalitzarà a les 13h. Consulteu l'apartat d'informació general de les licitacions per més informació)