Ens
  • Nom: Ajuntament de Lleida
  • Adreça: Pl. Paeria, 1 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700300
  • Adreça electrònica: paeria@paeria.cat
  • Horari: de 9:00 a 13:00
Ens
  • Nom: Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Adreça: Pl. Paeria, 11(edifici Pal·les)1a planta 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700307
  • Fax: 973700473
  • Adreça electrònica: contractacio@paeria.es
  • Horari: (d'atenció) de 9:00 a 14:00h (Pel termini de presentació d'ofertes, tingueu en compte que el darrer dia de presentació, l'horari finalitzarà a les 13h. Consulteu l'apartat d'informació general de les licitacions per més informació)

SERVEI D'ELABORACIO I DISTRIBUCIO D'APATS DEL SERVEI DE MENJADOR DE L'AJUNTAMENT DE LLEIDA (Exp.129/2013-Contractació)

Estat: Adjudicació

Ajuntament de Lleida

Informació General

  • Expedient: 129/2013-Contractació
  • Data de publicació de l'anunci: 01/07/2013 08:55 GMT(+2:00)
  • Data de publicació de l'adjudicació: 02/10/2013 14:56 GMT(+2:00)
  • Poder adjudicador:
    Ajuntament de Lleida
  • Impulsor:
    Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Tipologia: Contracte de serveis
  • Tramitació: Ordinaria
  • Tipus de procediment: Procediment obert
  • Tipus de valoració d'ofertes: Diversos Criteris
  • Descripció T.V.O: Segons estableix la clàusula 1.10 del PCAP.
  • Termini de presentació d'ofertes: 16/07/2013 13:00
  • Obertura d'ofertes: A determinar
  • Lloc de publicació: BOP 01/07/2013

Informació de caràcter tècnic, econòmic i financer

  • Subjecte a regularització harmonitzada: No
  • Classificació / Requisits específics: Classificació:Grup M, Subgrup 6, Categoria A.
  • Termini d'execució: 2 anys
  • Te lots?: No
  • Valor estimat del contracte(iva exclòs): 488.244,00 €
  • Import iva: 24.411,20 €
  • Garantia provisional: No s'exigeix.

Adjudicació

  • Data de l'acord: 01/10/2013
  • Empresa adjudicatària: ALESSA CATERING SERVICES SAU
  • Import: 211.349,60€+21.134,96€ D'IVA (TOTAL 232.484,56€)
  • Acord de l'adjudicació:
  •  Decret adjudicació   (150,83 KB)

Observacions

  • L'apartat 1.9 del PCAP, pel que fa a la presentació de la documentació del SOBRE 2, estableix que l'extensió màxima de les propostes ha de ser de 12 pàgines. A aquests efectes, cal tenir present que es considera pàgina cadascuna de les cares d'un foli.

Lloc de presentació

  • Nom: Ajuntament de Lleida - Registre General
  • Adreça: Pl. Paeria, 11 bxs 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700327
  • Adreça electrònica: infocit@paeria.cat
  • Horari: (Del 16/09 al 14/06): dilluns: de 9 a 18h; dimarts, dimecres i dijous: de 9 a 14 i de 16 a 18h; divendres: de 9 a 14h. -- (Del 01/06 al 30/09, Nadal (del 22/12 al 08/01) i Setmana Santa): de dilluns a divendres: de 9 a 14h.

Lloc d'informació

  • Nom: Ajuntament de Lleida - Contractació
  • Adreça: Pl. Paeria, 11(edifici Pal·les)1a planta 25007 Lleida
  • Telèfon: 973700307
  • Fax: 973700473
  • Adreça electrònica: contractacio@paeria.es
  • Horari: (d'atenció) de 9:00 a 14:00h (Pel termini de presentació d'ofertes, tingueu en compte que el darrer dia de presentació, l'horari finalitzarà a les 13h. Consulteu l'apartat d'informació general de les licitacions per més informació)